Klachtenprocedure
Bij The Timechamber hechten wij veel waarde aan klanttevredenheid. Mocht u onverhoopt een klacht hebben over onze diensten of producten, verzoeken wij u vriendelijk deze per e-mail aan ons voor te leggen. Gelieve uw klacht zo duidelijk en volledig mogelijk te omschrijven en te richten aan shoot@thetimechamber.be. Ons team zal uw klacht zo spoedig mogelijk in behandeling nemen en u informeren over de verdere afhandeling.
Indien u niet tot een bevredigende oplossing met ons komt, kunt u gebruikmaken van het Europese ODR-platform (“online dispute resolution”). Dit platform biedt consumenten in de EU de mogelijkheid om geschillen over online aankopen buiten de rechtbank om op te lossen. Meer informatie vindt u op www.ec.europa.eu/consumers/odr.
Het Belgische contactpunt voor ODR is:
Europees Centrum voor de Consument België
Hollandstraat 13,
1060 Brussel
E-mail: odr@eccbelgium.be
Tel: +32 (0)2 892 37 12.